Tuesday, May 18, 2010

tentang aku..



seorang yg sensitif....ya.. i2la yg aku bleh tafsirkn ttg diri aku ini..hoho~rase2 sumer memember aku knl psti akn kesensitifan aku 2..ini sumer dsbbkn air mata aku mudah mengalir pabile di marah,hepi, even dlm keadaan yg mustahil pn aku bleh mengalir air mate....sume harap maklum dgn sifat aku ni..huhu..26 thun..tp aku aku msih mengandaikn umur ku bru 25..hihi~n semestinye aku msih bujang lgi dan msih lgi mencari apa i2 cinta sejati dari sang jejaka..aduii...bkn senang nk cri lelaki yg benar2 memenuhi citarase di zaman skarang ini....huh..

Aku agak 'hepi' dgn kerja ku sekarang ini..wlupun bleh dikatakn sentiasa bz....tp aku rase bersyukur sgt cz ader jgk aku pekerjaan wlupun xmemenuhi citarasa..hihihi~alhamdulillah......
kesukaanku adalah membaca....tp xtau knp bagaikn xder masa nk melayan hobi ku i2,myb blik keje pun dah penat....tyme cuti plak berjalan..hehehe..so berjalan a.k.a window shopping adlh hobi ku yg terkini..hihihi....aku jugak suke menulis..namun aku jarang sekali menulis yg khusus untuk tujuan komersial..hanya untuk diri sendiri saje...

Aku juga sukakn binatang..terutamanyer kucing..di kampung ader beberapa ekor kucing..salah satu nyer menjadi kesayangan ku yg diberi name hitam..
jadi itulah sekelumit tentang diri ku....

2 comments:

  1. nama kucing x cukup komersil...cube bg nama sedap skit....

    ReplyDelete
  2. hehe~xmembina btul la komen k.nori...hitam 2 berkualiti,ada mutu keunggulan..TV pn ckap g2..hihi :p

    ReplyDelete